مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:052021-01-07بين الملل

سایت خبری اسراییلی| توافق با مغرب، نتانیاهو را مأیوس کرد


یک وبگاه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نخست وزیر این رژیم زمانی که توافق با مغرب را بدون اشاره به مسئله افتتاح سفارت دید، مأیوس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه صهیونیستی والا به نقل از چند مقام صهیونیست، جزییاتی از گفت و گوی اخیر میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و محمد ششم شاه مغرب را فاش کرد.

پایگاه صهیونیستی آی24 به نقل از والا گزارش داد که شاه مغرب در گفت و گوی تلفنی اخیر با نتانیاهو به او گفته است که متعهد به افتتاح سفارت در مرحله آتی روابط است.

 طبق این گزارش، اعلام مشترک دو هفته پیش واشنگتن، رباط و تل آویو شامل ایجاد دفتر ارتباطات دیپلماتیک بود نه افتتاح سفارتخانه که به گفته مقامات اسراییلی شاه مغرب در این خصوص به نتانیاهو گفته  است، افتتاح سفارت گام طبیعی بعدی خواهد بود آن هم پس از اجرایی شدن تفاهمات اولیه میان دو طرف.

والا در ادامه خبر داد که مسئله گشایش سفارت نیز در سفر اخیر مییر بن شبات با سمت آنچه مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی خوانده می شود، در سفر اخیر او به رباط مطرح شد؛ سفری که جرد کوشنر مشاور ارشد رییس جمهور فعلی آمریکا نیز در آن حضور داشت.

مقامات صهیونیست حاضر در سفر به مغرب و در نشست اخیر با شاه این کشور خبر دادند که شاه مغرب موضع مثبتی در قبال گشایش سفارت داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت خبری اسراییلی| توافق با مغرب، نتانیاهو را مأیوس کرد

سایت خبری اسراییلی| توافق با مغرب، نتانیاهو را مأیوس کرد